Foniva Call Center Nedir?
Foniva Call Center , temsilciler ve müşteriler arasındaki iletişimi yönetmeye yardımcı olan otomatik bir sistemdir. Çağrı merkezleri çok sayıda çağrıyı idare etmeyi gerektirir; bu nedenle, geliştirilmiş müşteri hizmetleri sunmak için akıcı iletişim gereklidir. Çağrı merkezi yazılımı, müşterilerle kusursuz görüşme için güvenli iş operasyonları ile çeşitli özellikler ve işlevler sunar. Temsilcileriniz çoğunlukla müşterilerin sorularını çözüyor veya amaçlanan eylemleri gerçekleştirmeleri için onlara rehberlik ediyor. Foniva Call Center'ın gelen ve giden çağrı merkezi yazılımı, kesintisiz uçtan uca iş iletişimi sağlamak üzere tasarlanmıştır. İş iletişimini teşvik etmek için son teknoloji özelliklere sahip sektördeki en iyi çağrı merkezi yazılımını sağlamayı amaçlıyoruz.
Foniva Call Center'ın gelen çağrı merkezi yazılımı, müşteri sorunlarını daha hızlı çözmede, destek operasyonlarını ölçmede ve iyileştirmede ve olağanüstü müşteri hizmetleri sunmada oldukça verimlidir. Temsilcilerinizin müşteri memnuniyetini ve üretkenliğini artırmaya yardımcı olan kurumsal düzeyde çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz. En iyi çağrı merkezi yazılım çözümlerini uygun fiyata sunuyoruz. Çözüm, operasyonel verimliliği ve görünürlüğü artırmak için tasarlanmış ve geliştirilmiştir. Foniva Call Center'ın giden çağrı merkezi yazılımı, çağrı merkezinizin genel iş operasyonunu iyileştirmek ve iş büyümesini genişletmek için en güvenilir çözümdür. İster operasyonel görevler üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmak, ister görünürlüğü artırmak istiyor olun, Foniva Telekom'un çevrimiçi çağrı merkezi sizin için en iyi sonucu verir!
Önemli Noktalar
Uzaktan Çalışma Özellikleri
Eklenebilir Modüller
Platform Özellikleri
- Panel
- Gerçek Zamanlı
- Platform
- Kayıt Durumu
- Kuyruk
- Kampanya
- Çoklu Dil Desteği
- Trunk / Ağ Geçidi Yönetimi
- DID Yönetimi
- Kampanya Yönetimi
- Çağrı Aktarımı
- Temsilci
- Kuyruk
- Supervisor
- Harici Numara
- Çağrı Konferansı
- Supervisor
- Harici Numara
- Otomatik Cevapsız Çağrı / Başarısız Çağrı Çevirme
- DNC Kontrolü
- Çağrı Düzenleme Ayrıntıları
- Temsilci Mola Ayrıntıları
- Yapılandırılabilir Komut Dosyaları
- Müşteri Adayı Yönetimi
- Kolay Temsilci Yönetimi
- Geri Arama Yönetimi
- Dış Arama Zamanlayıcısı
- Çağrı Yönlendirme Yapılandırması
- Sesli Mesaj
- Bekleme Müziği (MOH)
- Gelişmiş Arama Yöntemleri
- Öngörülü
- Otomatik
- Kademeli
- Promosyon
- Ön İzlemeli
- Manual
- Destek Sistemi
- Atanmış Temsilci
- Müdahale / Koçluk / Fısıltı
- Kayıt Oynatma ve İndirme Seçenekleri
- Gerçek Zamanlı Kuyruk ve Temsilci Durumu
- Gerçek Zamanlı Çağrı Durumu
- Gerçek Zamanlı Kampanya Monitörü
- Çoklu Kullanıcı Girişi
- Kullanıcıya Yönelik Zaman Dilimi
- Tema Seçimi
- Zaman Koşullarına göre Gelen Çağrı Yönlendirme
- Mesai Dışı Modu
- Tatil Modu
Neden Foniva?
Maliyet
Kurumunuzun ihtiyacına yönelik projelendirilen çözümler ile en düşük maliyetle, en yüksek kalitede kesintisiz hizmet vermektedir.
Üstün Altyapı
Türkiye geneline yayılmış tamamı fiber, noktadan noktaya sınırsız kapasiteli Metro Ethernet altyapısı ile hizmet veren Foniva abonelerine yüksek kalitede kesintisiz hizmet sunmaktadır.
7/24 Destek
Foniva müşterileri 7/24 Çağrı merkezi üzerinden, servis seviyesi garantilerine sahip hizmet desteğinden standart olarak faydalanırlar. Foniva'ya ulaşmak kolaydır.
Yaygın Hizmet Ağı
Foniva, Türk Telekom ve GSM operatörleriyle gerçekleştirdiği yüksek kapasiteli ara bağlantılar ve TURKCELL gibi Telekomünikasyonda uzman diğer çözüm ortakları ile gerçekleştirdiği operasyonları ile tüm iller için fiyat farkı ayırt etmeksizin hizmet vermektedir.
E-raporlama
Foniva'nın sahip olduğu üstün billing platformu ile Foniva web ara yüzünden arayan numara, konuşma süresi, çağrı adedi ve arama tutarı gibi istatistiksel bilgilere ulaşmak oldukça güvenli ve kolaydır.
Kolay Ödeme Seçenekleri
Foniva müşterileri, ödemelerini Foniva'nın anlaşmalı olduğu tüm banka şubelerinden, anlaşmalı olduğu bankalara otomatik ödeme talimatı vererek veya internet üzerinden ödemelerini kolayca yapabilirler.
Disaster Recovery
Foniva Network aynı operatör tarafından 2 ayrı datacenterda Point to Point olarak bağlıdır. Master DC üzerinde yaşanacak bir problem esnasında tüm network Slave DC üzerinden geçmeye başlayacaktır.
Network, Sistem ve Müşteri Monitör Takibi
Foniva Telekom’un tüm network ve sistemleri 7/24 Monitör programları tarafından takip ediliyor olup Mail ve SMS yoluyla notification tanımları bulunmaktadır.
Backbone ve Sistem Güvenlik
Foniva networkü +10 Gbps DDOS saldırı sistemi ile operatör tarafından korunarak DDOS saldırı paketlerinin Foniva tarafına gelmeden kesilmesi sağlanmaktadır.